Thursday, November 6, 2008

Berita Hangat...!!

semalam puyu anto resignation letter dia.. confirm dah... so, boss aku yang amat "bijak" nie telah hantar@emailkan letter tu ke HQ.. petang tu, HQ pun tipon la si puyu nie tanya kenapa nak resign and everything.. dia pun story la habis-habisan.. time tu kitorang sumer ada kat umah dah.. dlm kul 6 HQ call..

ingatkan HQ just call puyu jer.. rupanya lepas tu aku pulak dicall.. cam biasa la.. aku jawap semua pertanyaan dia dengan sejujur-jujurnya... dari A to Z.. tentang betapa "bagus"nya bos aku tu.. lepas tu, dia call plak "Najmy" (bukan nama sebenar).. Najmy lagi la... dia memang hangin dgn bos aku tu... dia pun citer gak from A to Z campur alif, ba, ta sampai ya.. Lepas tu dia call A plak.. pun sama gak la... so, sumer citer yang sama...

kitorang bengang pasal masa dia call HQ kata puyu nak resign, dia boleh ckp kat diorang yang puyu nak resign pasal tak suka@tahan dengan keje dia... Please la... tolong jangan nak crett la... sekarang nie HQ dah tau punca sebenarnya masalah kat sini... and diorang pun ada cakap biar sorang yang berenti daripada 4. Diorang tak bagi puyu berenti lagi... suruh tunggu dulu.. tapi malangnya, puyu dah decide untuk belah... kitorang pun tak mampu nak pujuk dia lagi.. apa lagi HQ...

entah la.. sekarang nie hal nie dah jadi amat besar n tak tau apa kesudahannya...

-masih tunggu dan lihat-

2 comments:

Tatie Sharil said...

gile rebel weh korang.
haha keep up the good work.
if only kitorang boleh buat begitu kepada certain lecturers..
ahaks

ThisGunIsHeavy said...

hehehe... different situation, different solution la dear...