Tuesday, November 4, 2008

Blurr......

semenjak aku start keje kat PBRRC nie, sampai hari nie aku tak buat apa2 kerja pun.. datang keje surf internet.. datang keje surf internet... cam bodoh jer rasanya aku keje sini... tak biasa betul aku duduk lepak tanpa buat apa2 kerja pun... otak pun dah rasa bengap jer..

arghh... tension betul.. ari nie si puyu dah nekad nak berenti.. esok last day dia keje.. ye la belum confirm keje lagi so, notice resign 24 hours jer.. ilang la housemate, roomate, kawan makan, kawan carpool aku... isk.. sedey gak.. tapi si puyu dah decide.. apa boleh aku buat.. sumer gara2 boss yang hampeh, haprak bodoh sombong tu...

Aku sekarang nie pun dah start anto resume balik, rupanya bukan aku sorang, member lagi dua orang pun sama.. masing2 dah ada back-up plan memasing.. hmm... takpe la, kita tunggu dan lihat aje..

5 comments:

PakTani said...

Sabo bro!!! apa2 pun...wa ada... wa tulun2 ape2 yg patut!

ThisGunIsHeavy said...

thanks bro... really need that..!! :)

Eamy said...

wei wei wei
ape ni..gile teruk ek situ
ok berusaha update resume k

ThisGunIsHeavy said...

boss yang teruk..!!

H said...

laaaa...
aritu dok kate best2.
ni dah tak best lak dah?
:-<

lagi sak dari opis lame ke pe??