Tuesday, October 28, 2008

N.A.T.O

NATO.. yup tu la boss baru aku kalau enkorang nak tau.. No Action Talk Only... dah la NATO, cakap meleret2 a.k.a merapu lak tu... orang tanya A, dia jawab B, C, D sampai Z tapi A langsung tak dijawabnya.. merapu OK..

Lagi satu, semua kerja orang lain dia sibuk2 keje yang sepatutnya dia buat, tak buat.. bila orang bagi pendapat, dia kata jangan nak tunjuk pandai.. bila kita duk diam, buat kerja kita, dia suruh amik tau hal lain sekali... bila amik tau, sekali lagi dia cakap kita tunjuk pandai... CAMNO ni... pastu campur adukkan hal opis ngan luar... pasal rumah pun nak dibangkitkan dlm meeting kat opis.. what the HELL.... isk.. tensi.. tensi...

Aku dah Fed-up ngan Boss nie.. tak pernah aku dapat boss camnie.. bodoh sombong... aih.... ku sangka panas hingga ke petang, rupanya ribut petir di tengahari...

kitorang (staff lain kat sini) sumer dah pakat... kita siapkan projek ikan kelah dulu... lepas abis projek, kitorang sumer nak resign serentak... hahahaha.... buat board of director tau betapa bagusnya Boss aku tu... ikutkan memang agak harsh decision aku tu... tapi nak buat camner whether he go, or all of us go...

5 comments:

Tatie Sharil said...

rase2 sape menang?
hehehe

zie said...

aiks....geramnyer...

bab pakat ramai-ramai tuh..best tuh

H said...

aih...
dah sebulan blom keje sane?
takmoh resign, pakat je guling kan dia.
hehe.

ThisGunIsHeavy said...

ntah la.. sesapa pun belum tentu menang.. sekarang kitorang amik pendekatan, tunggu dan lihat n buat bodo jer...

Eamy said...

haih!
teruk btol bos tuh..huhu