Monday, October 13, 2008

Hijrahku

Last few weeks aku sangat sibuk.. sampai tak sempat nak update blog nie.. walaupun raya time.. aku tak rasa raya sangat pun pasal terlampau bz pegi balik PD - Grik.. yup macam2 benda nak settle.. nak cari rumah lagi.. nak observe equipment installation kat opis baru lagi so on and so forth..

alhamdulillah.. member opis dapat cari rumah kat area grik sana lepas beberapa hari mencari.. area rumah pun kat taman perumahan yang baru jer siap.. yang bestnya tuan rumah tu punya la baik hati.. rumah tu siap fully furnished.. peti ais, mesin basuh, katil n segala2nya serba baru.. siap astro lagi dia pasangkan.. sewa pun not bad.. 400 sebulan, so, kitorang share berempat.. kira 100 sorang la every month.. deposit pun tak yah bagi.. tuan rumah cakap tak nak menyusahkan kitorang.. siap tanya lagi kalau 400 tu banyak sangat ke..

Esok aku akan terus ke sana.. bermula la episod baru dalam hidup aku.. mulakan hidup baru di tempat baru.. harap2 everything will be just fine.. Insya'allah.. masuk keje nanti the first thing aku nak buat.. isi claim form.. mileage claim.. aku dah congak2 dapat dalam 1000+ yahoo...

PBRRC

Deceptibot posing depan PBRRC

PBRRC yang cute

View dari Jeti kat bawah PBRRC


5 comments:

Tatie Sharil said...

gile murah sewa!
nak gak dok grik!
hehehe

H said...

ciki pun ak dok grik gak la cani.
huhu.
murah gile.
:)

anyway...
selamat berhijrah arja.
jangan lupe kawan2 di sini oke?
dapat seribu ciki nak nam raots.
tengs!!
^.^v

ThisGunIsHeavy said...

tatie - meh la datang sini.. hehehe

Ciki - meh jugak.. reramai lagi best.. 6 rat? nak, meh datang grik.. hehehe

zie said...

nice place and rumah pung best...
a new beginnings kan? and a nice one?

eh dekat tak dengan my place, penang? leh ketemu...

ThisGunIsHeavy said...

Insya'allah A.G kalo takde aral melintang boleh la kita jumpa..