Thursday, October 2, 2008

Hari nie.... 2nd raya

Semalam lepas semayang raya, borak ngan member2 kat area umah.. 1st soalan yang ditanya.. Along mana? yup soalan yang sekarang nie selalu kuar dari mulut diorang.. maklum la aku n along aku cam kembar.. mana dia pegi mesti ada aku.. cuma lepas dia dah nikah nie, aku sengsorang jer.. Dia beraya ngan mertua dia for the first time.. kena la aku adapt..

Balik dari masjid, terus balik umah mohon ampun n maaf ngan mak abah.. makan juadah raya n terus mengadap tb.... sampai la ke petang.. tak g mana n takde sapa datang umah.. cam biasa every year.. hehehe..

Malam ushu ajak g PD.. nak cari barang kata dia.. ok la.. ada gak aktiviti aku.. temankan dia g PD Walk.. Pastu aku terpikir.. next year aku sengsorang lagi la... ushu pun nak kawen dah next year.. aiseh..

Hari nie.. tinggal aku n mak aku jer kat umah.. adik aku dah g ke subang.. family dia buat open house.. apa lagi.. aku ngadap tb lagi la... n bukak FB.. tu jer la keje aku hari nie.. jap lagi aku nak g umah etok.. pastu tu nak cari nasik.. tak tahan dah melantak ketupat rendang jer.. hahaha

4 comments:

Tatie Sharil said...

kawen la cepat.
mwehehehe

ThisGunIsHeavy said...

it's not that simple dear...

Eamy said...

happy birthday!
cheers mate ;P

zie said...

selamat hari raya. Sorry lama tak menhengah ur blog. Busy sikit la. Baru masuk opis lepas maternity.

Takper arja, slowly carik jodoh.Insya allah, tak lama lagik tuh.

Biar lambat asal sesuai...hehehe...

Lagipun, lelaki - macam santan - lagik tua, lagik byk santannyer. he he he