Tuesday, March 17, 2009

Lapo weh....

Aku kelaparan gilos sekarang nie... nie sumer gara2 housemate aku smlm... Aku punya la baik tunggu dia... ye la, biasanya kitorang makan sesama... aku tunggu punya tunggu... kul 10, dia cakap nak g hanto si wan g naik bas jap.. ok la... aku dari tadi dok layan tb jer... start amazing race, pastu house plak... kul 11.. dah blur dah aku.. mata ngantok nie... buat la kopi up satu....

slurp... slurp... abis dah... mata still ngantok tahap cipan... last2 aku masuk bilik terus padam....
Bangun pagi ni, dgn muka tak pot nyer... kata ngantok kat aku.. aku buat derk jer la... dia sound aku dia balik kul 1 pagi tadi... rupanya dia dah makan dah kul 7 smlm... tak sound plak tu... penat jer aku tunggu dia n kelaparan... kalo aku tau aku kuar sendirik smlm... cis.. bedebah punya housemate...

pasni.. dah malas aku nak tunggu dia.. lantok la... masing2 dah beso n ada kete... pandai2 la yer...
Lambat lak nak kul satu nie... perut lapo dah ni...

No comments: