Monday, March 16, 2009

Very Dull indeed...

Sorry for not updating for quite a long time... nak kata sibuk, takde la sibuk mana pun.. just malas nak update... bila dipikir2, baik aku update jer blog aku nie.. biar la takde orang baca pun.. at least ada someplace yang boleh aku luahkan segala yang terbuku dlm hati n peparu aku yang penuh nikotin nie..

Sekarang nie, alhamdulillah dah semakin banyak kerja aku... tak la banyak mana tapi at least ada something to do.. every two days aku kena g Belum Rainforest Resort untuk check water Quality kat semua kolam ikan kat sana.. ok la... dari menonong kat opis surfing jer.. bontot pun dah naik lebar dah.. muahahaha

Pastu once a week kena masuk ke Sg. Nam plak amik water Q kat kelah sanctuary... tetiap minggu naik bot ke sana.. best gak... tapi malang sungguh... pasal kat sini, environment sesangat la menarik tapi aku tak leh nak share ngan sesapa...
aku kena beli camera satu la...Insya'allah ada budget lebih sikit, boleh la aku rembat satu..

other than that.. it's a dull day... bosan pun ada gak... tapi apa yang boleh aku buat... dengan keadaan ekonomi yang tak menentu nie.. tak bleh la aku belah camtu de... merbahaya kepada bot2 kecil... so, dengan mengambil kira semua krisis2 yang melanda negara n opis aku nie, aku amik keputusan untuk tunggu dan lihat lagi... sampai bila.... aku sendiri pun tak tau...

3 comments:

Princess Buttercup said...

Tung, cepatla beli kamera...aku nak tengok gambar2 hutan kat sana...Insyaallah kalau aku gi offroad sana aku contact ko yek..

ThisGunIsHeavy said...

nanti aku dah cukup sen, aku beli.. sekarang nie, just telan air liur jer dulu...

roger jer aku... mana la tau boleh join sekali.. hehehe (boleh ker?)

Princess Buttercup said...

boleh...heheh...