Friday, September 12, 2008

Last Day...

Ari nie last day aku kat sumitomo.. last day pun macam bukan last day pasal diorang nie memang tak reti2 kot.. pass kat aku keje melambak2.. apa ingat diorang nak relax ker bila aku blah sok.. ciss.. hangin satu badan.. barang2 aku pun aku tak kemas lagi.. banyak gila barang aku kat opis tu.. maklum la dah keje sana hampir seploh taun.. isk tak sangka lak aku buleh dapat keje lain lepas seploh taun aku jadi kuli batak kat sana..

ada jugak yang bertanya kat aku... tak sedih ke nak tinggalkan sumitomo nie.. aku dengan muka tak portnya jawap.. TAK..!! Nak sedih apa.. terbakar ada la.. mana taknya.. keje belambak.. cam tak berenti jerk.. mampus la.. mana aku boleh siapkan, aku siapkan.. mana yang tak boleh tu.. tolong la buat sendirik ek.. tak kuasa aku nak layan dah..

tapi bukan semua orang yang perangai cam hampeh kat situ.. ada gak yang bagus2.. kat diorang tu.. aku mintak maaf la pasal terpaksa tinggalkan korang.. tapi jangan risau.. aku akan ingat korang sampai bila2.. jangan la tangisi pemergian aku.. aku tak sanggup tengok korang2 yang mata berkaca2 masa ucap bye2 kat aku.. aku tak bleh k.. walaupun luaran nampak cam macho.. tapi kat dalam nie terlalu lembut.. tak sampai ati aku.. tapi aku terpaksa melangkah pergi..

Aku ucapkan good luck kat korang sumer... aku tau bila aku blah dari situ.. keje korang akan bertambah2 lagi.. aku tau semua benda aku yang buat kat situ.. tapi from now on korang kena la belajar2 handle semua benda kat situ ek.. Aku akan still keep in touch ngan korang sumer..

Thanks Keh Man pasal bagi hadiah kat aku.. aku tak mintak pun.. aku kesian kat enko.. dah la baru start keje.. kena lak buat keje macam hamba abdi kat situ.. takpe.. kalo enko ada apa2 masalah call jer aku or sms.. mungkin aku tak boleh tolong sangat la.. tapi aku boleh pinjamkan bahu aku untuk ko..

Ok la.. cam tulis surat lak aku nie.. lepas nie aku akan start keje kat tempat jin bertendang.. and dari info yang aku dapat.. lepas raya nie kat sana cuma ada 5 orang jer yang keje kat facility tu termasuk aku.. Yahoo... tak la sesak pala aku nie.. cuma satu jer yang aku risaukan.. ada internet connection ker idak kat situ.. aiyooo.... kita tunggu dan lihat jer la...

5 comments:

H said...

huhu.
slamat maju jaya di tempat baru...
:)

mintak2 internet connection ade la ye.
kalu tak, 2 bulan sekali kot baru dapat bace entri baru.
huhu.
:-s

ThisGunIsHeavy said...

tu la pasal.. skunk nie ada internet connection pun agak slow..

apa tah lagi kalo takdo langsung...
Aiyak...!!

Tatie Sharil said...

gud luck!
am gonna mish ya!

zie said...

wah...bestnyer dapat kerja baru...pindah grik ek..meh meramaikan umat kl kat utara nie...kalo datang penang roger-roger la babe...

ThisGunIsHeavy said...

info terbaru.. sana ada wifi..!! yahoo...