Tuesday, September 2, 2008

>>........... ITU SUSAH<<

1. Jika kamu melayannya dengan baik, die fikir kamu jatuh cinta kepadanya. (kes perasan la nih)

Jika tidak, kamu akan dianggapnya sombong.

2. Jika kamu berpakaian cantik, die fikir kamu sedang cuba untuk menggodanya. (perasan lagi nie)

Jika tidak, die kata kamu kekampungan.

3. Jika kamu berdebat dengannya, dia kata kamu keras kepala.

Jika kamu berdiam diri, dia kata kamu x ade IQ tinggi.

4. Jika kamu lebih pintar daripada dia, dia akan jatuh air muka.

Jika dia yang lebih pintar, dia bilang hebat.

5. Jika kamu tidak cinta padanya, dia akan cuba mendapatkan mu bermati-matian.

Jika kamu mencintainya, dia akan cuba untuk tinggalkan kamu.

6. Jika kamu beritahu die masalah kamu, die kata kamu menyusahkan.

Jika tidak, dia tuduh kamu tidak mempercayainya.

7. Jika kamu cerewet padanya, dia anggap kamu seperti seorang pengasuh.

Jika dia yang cerewet pada kamu, itu kerana dia mengambil berat.

8. Jika kamu mungkir janji kamu, kamu tidak boleh dipercayai.

Jika die mungkir janjinya, dia melakukannya kerana terpaksa.

9. Jika kamu menyakitinya, kamu sangat kejam.

Jika dia yang menyakiti kamu, itu kerana kamu terlalu sensitif dan terlalu sukar untuk dijaga hati.

10. Jika kamu mengirimkan ini pada ..........., mereka pasti bersumpah semua ini tidak benar.

tapi itu lah hakikatnya.....


P/S: aku dapat dari member aku.. aku ubah sikit... saja nak kongsi... apa yang aku ubah? mungkin ada benarnya situasi kat atas..

1 comment:

apek terror said...

oh jadi model pun susah gak mcm gua...

lu jgn risau gua bace blog lu gak...

support lu ok....