Sunday, June 8, 2008

Trainman

malam semalam aku tengok citer jepun.. trainman tajuk dia.. adus... best citer dia... citer pasal sorang nerd yang cuba mencari teman @ cinta dia... sesuatu yang baru bagi si nerd tapi dengan bantuan dan kata2 semangat dari kengkawan online dia, dia berjaya gak mengatasi segala rintangan dan berjaya gak...

aku memang suka tengok citer jepun.. walaupun pada dasarnya citernya simple... tapi berjaya digarap dengan begitu bagus sekali sekali.. sungguh menarik.. citer tu gak membuatkan aku terpikir sendirik... kalo tak berusaha... takkan berjaya... sesuatu yang aku dah tak buat dlm mencari cinta.. ya aku sudah lama tak mencari cinta... mungkinkah masanya sudah tiba untuk aku mencari cinta kembali... mungkinkan aku terpaksa berusaha dengan lebih gigih untuk mencari cinta... ya.. cinta tak kan datang kalau kita berdiam diri... Insya'allah.. aku akan lebih berusaha lagi...

*apabila perkara biasa menjadi sesuatu yang luar biasa... itu lah dinamakan cinta*
- pinjam kata2 dr. citer trainman-

4 comments:

Eamy said...

wah

byk entri

hehehe

sudah mula berusaha?

bila start?

Anonymous said...

kalo nk mencari cinta jgn jd 'looking but not seeing'.....

H said...

setuju same kate2 incik mg.
:D

ThisGunIsHeavy said...

belum start lagi... baru jer pujuk hati ni untuk bukak pintu dia...

yap.. mg.. kena pandang ngan pandangan makrifat... n mata hati..