Wednesday, July 30, 2008

In A Few Days...

dah dekat 2 minggu lebih perut aku nie sakit jer.. menyucuk2 tak tau kenapa.. aku tak amik port sangat la pasal normal la kan kalo tak lunch n minum susu jer hari2..

tapi makin lama makin sakit.. makin kuat menyucuk2nya.. so, aku pun g la spital buat check up.. jumpa doktor.. pastu doktor nie pulak refer aku kat doktor pakar lain.. aik.. serius sangat ker sampai kena refer kat doktor lain nie..

Doktor pakar cakap aku kena appendicitis tapi belum serius lagi.. so dia pun bagi la ubat... last sekali dia cakap..

In a few days, if you have a fever n your stomach hurt like hell.. quickly come to the hospital.. if not, i don't know what will happens later..

hehehe.. aku paham sangat la tu.. kalo lambat.. appendic boleh pecah n bye2 world.. bye2 everybody..!!

Harap2 takde apa2 la.. hopefully boleh cure.. tak yah la buat surgery.. Insya'allah..

5 comments:

H said...

hello, excuse me encik arja.
sile jage kesihatan pade tahap maksimum oke?
takmoh ar saket2..
tak best.
:)

Tatie Sharil said...

jgn makan cili!
jangan makan bijik jambu!

Eamy said...

ha..
amalkan lg minum susu tu
perot sy da oke da..hehe
hari2 makan nasik
no doubt akan tmbah berat badan lg
hahahaha

ThisGunIsHeavy said...

eh.. kita memang jaga kesihatan la ciki.. tapi sakit datang gak..

tatie - susah la.. dah feveret menda pedas2 camno tu..

bukan minum susu boleh jadi sihat dan kuat ker?

zie said...

bunyi cam serious jer la...

take care taw!!!