Saturday, July 19, 2008

Maaf Cupid...

Hmm... member aku ada kenalkan aku ngan kawan dia.. memandangkan aku sedang membuka hati aku nie.. so, aku terima saja la pelawaan cupid ni..

memula berjalan ngan lancar la.. Ber'YM' jer pun.. tapi bila dia tau jer aku nie takde degree, dia terus senyap.. sepi.. langsung tak layan YM lagi.. walaupun dia online.. buzz dia pun, tak layan..
Ok.. i get the big picture now.. takpe la.. aku sedar sapa diri aku.. takpe la.. aku redha..

Cuma aku tak paham.. nak berkawan pun kena ada qualification ker? Takpe la.. yang penting aku berkerja n cukup makan minum.. tak kisah la tanggapan orang.. cuma aku berfikir... berbaloi ker aku open up my heart now... hmmm

Kepada si Cupid... Maaf, aku sudah cuba.. i keep my promise.. aku tak menyakiti kawan enko tu.. aku tak layak untuk berkawan dengan dia.. Maaf sekali lagi..

6 comments:

HariHaz said...

tak perlu. ^_^

ThisGunIsHeavy said...

ntah la.. aku memang tak kisah.. tapi rasa terhina jek..

huhu :((

zie said...

Abaikan sajer this type of women.

Nasib baik tahu sekarang, daripada later on, ye dak.

Sabar, insya allah ada yang better oen waiting for you outside there.

Just pray that you and her will meet one sweet day.

H said...

ala arja...
sebab ni ke black mood kamu 'unhappy'?
takmoh la sedey2, keh?
pompan tu keco2 nak orang ade degree...
kalu ade degree tapi perangai cam haram pun tak gune jugak.

*campak topeng enyum jauh2*
kamu tak perlu pakai topeng tu.
oke?
;)

Tatie Sharil said...

degree tuh boleh bawak mati ke? (:
sowey menyampuk. hehe

ThisGunIsHeavy said...

welcome tatie tak kisah pun kalau nak menyampuk... digalakkan lagi ada la..