Sunday, July 6, 2008

New beginning?

Last week co. aku buat staff meeting.. bincangkan pasal performance review n co. goals. macam biasa Andy citer la pasal co. performance n market expectation, blah blah blah.. citer kat aku pasal market performance stock n pelancau nie memang la aku tak tau n tak paham sangat..

pastu baru la citer pasal staff evaluation.. taun nie 4 orang dapat promotion.. termasuk senior aku.. sekarang nie dia dah dapat post baru.. deputy Lab. Manager.. aku memang dah jangka.. n jangkaan aku tetap sekali..!! Tapi aku tak kisah sangat.. dia memang layak dapat.. tapi yang menjadi masalah nya.. keja aku akan bertambah banyak.. pasal selama nie aku n dia yang kerja dalam chemistry lab.. sekarang nie dia dah naik pangkat.. so, tinggal aku sengsorang keje kat dalam lab.. boleh mampus camnie.. tapi think positif... I can do it... no problem...

Last friday, aku dapat request baru dari deputy lab...

Please prepare this on Monday.. they want it by Wednesday..

Aku tengok request tu.. Mak ai... 16 aerosol formulations.. setiap satu 3 rep.. siap ngan analysis.. mana nak sempat buat nie... adus... boleh ker aku think positif neh... shit..!!

2 comments:

H said...

pasti bole...
arja, FOKUS!!
hehe.
:)

Eamy said...

wah!gile ape 16 formulation within few days.mati r gini..suh diaorg masuk lab sendirik, baru tau camne keje..da tu siap dgn analysis.haih!
sabar arja sabar..