Friday, August 8, 2008

Angker

Korang pernah tak disergah oleh sesuatu yg unexplainable?

Aku kena malam kelmarin.. aku terjaga dr slumber pasal dengar cam orang bergaduh kat luar umah aku..
Pasal dah tengah malam.. aku tak amik port sangat la.. paham2 jer la kan... Tetiba jer... aku rasa cam aku kena sergah.. cam marah jer pasal aku tak amik port pasal pergaduhan tu.. tau2 jer aku dijerit pekik n tingkap aku bilik aku digoyang@digegar cam nak tercabut... sampai katil aku pun bergegar...

Aku terus pejamkan mata n baca surah Kursi... Pastu terus hilang... keadaan menjadi cam biasa... n aku pun sambung la tido balik...

Amacam.. pernah kena tak?

5 comments:

H said...

kena sergah tak penah.
tapi kena tarek tangan time tido penah la.
bukak2 mate nampak kelibat budak kecik maen babacak ngan ciki.
fak la...

yang kedua...
sedang tido, dia maen tarek tangan lagi.
bile tepis...
guess what??
dia punye jerit...
tak bleh ciki nak describe!
tuhan je yang tau cemane kecut nye ciki aritu.
sampai pagi tak bleh tido.

~kedua2 kejadian di 1-G-28 oke? damn!

ThisGunIsHeavy said...

Fuyoo... ciki.. tabek spring la..

H said...

tabik spring eh?
takot oke??
but can't say much la coz...
i choose to stay alone.
nak tanak i have to bear the cause la.

sekarang kan...
ari2 ciki bace ayat kursi kuat2 kat living room & bilik ciki.
so far, so good.
takde kaco2 dah.
kalu ade jugak...
nekad nih pindah umah laen.
huhu.

Eamy said...

wah!!!seram siot
arja..
klu sy mau da xleh sambung tido
ciki..
hua..huaa..huaaaa..
serammmmmm.

Tatie Sharil said...

ta pernah..
kene himpit pernah la.
uih.
takot