Tuesday, August 5, 2008

????

Hari nie sungguh dull sekali.. kerja melambak.. lepas satu, satu lagi assignment datang.. test isnin belum lagi siap.. datang lagi test baru.. n satu lagi datang.. semua urgent.. tak boleh nak focus langsung.. apa la nak jadi nie.. takde plak orang nak tolong aku.. tolong bagi assignment lagi ada la.. adus.. tension sungguh..

Nak abaikan tak boleh.. dah amanah orang kat aku.. argh... kenapa la begitu susah aku nak ucapkan NO...!! Tapi itu lah hakikat aku yang sebenarnya.. aku takut untuk menghampakan harapan orang lain.. biarla aku yang merana.. aku tension.. aku kusut.. yang penting orang lain tak susah..

Kepada eamy.. aku mintak maaf pasal tak dapat nak ber'YM' dengan kamu.. sorry sesangat.. Arghh... mana hala tuju aku nie.. aku lost..!! aku lost dalam hidup aku sendirik.. apa la nak jadi ngan aku nie.. aku tak nampak future aku.. aku masih sendiri.. lepas nie aku akan jadi bertambah sunyi.. abang aku nak kahwin 2 minggu lagi.. argh... kusut...

Tapi apa yang aku kusutkan sebenarnya ni.. kerja..? life..? Ntah la.. aku sendiri tak tau..

Ya Allah.. bantulah hambaMu ini....

2 comments:

H said...

lost sekejap tak ape.
u just need time to get back on track.
takmoh kusut2.
oke?

kami2 sume ade di sini.
:)

makan ubaaaaaaaaaaaaaaaaaaat!!!!!

Eamy said...

sokkay arja
rilek keh
myb u can try to do sumthing new
just to spark up ur life


*am i rite?