Tuesday, August 19, 2008

Double silver lining...!!

Ari ni agak tensi sikit... tau2 jer ada orang lepas tangan pasal semua tanggungjawab dia.. serah bulat2 kat aku.. nak siapkan by this week.. kalau sikit takpe ni melambak...

Takpe2 cool down... aku akan cuba buat setakat yg aku mampu jer... yang lelain, lantak la.. apa nak jadi, jadi la...

tetiba dlm kul 12 lebey sikit.. tipon aku berbunyik lagi... aik no. 00 jer yang kuar... suspen gak aku..

Helo Assalamualaikum En Faread.. Saya .... Dari Emkay groups of company.. ni berkenaan dengan jawatan yang en. Faread apply dengan Pulau Banding Rainforest Research Centre.. Encik boleh datang untuk interview pada Sabtu nie jam 10 pagi di HQ kami di Damansara Perdana..

Alhamdulillah... satu lagi pelangi muncul di kala mendung kelabu nie...

Tapi... kat mana pulak Damansara Perdana nie... Phileo Damansara dah tau jalan dah.. Aiseh...

Ciki.. boleh bantu... :(

12 comments:

H said...

bole tu memang bole...
tapi kul 10??
ciki kojo jang oi.
huwaaaaaaaa....
cemane tu?

ThisGunIsHeavy said...

alamak... camno nie...

Anonymous said...

there you go...dapat double offer. Good luck!!!

Eamy said...

hahaha
gudluck!
we r the one who choose our path rite?

Tatie Sharil said...

weeee...
gud luck!!!

ThisGunIsHeavy said...

Thanks all...

i'll be crossing my fingers..!!

ThisGunIsHeavy said...

lanni.. tolong la adikmu nie..
hehehehe

lanni said...

la..ingat dah tau...not so sure tp nanti boleh tanya anak buah (yg kakak) keja kat area sana.

lanni said...

dr 1 utama, str8 depan ada simpang ke IKEA kan, selepas simpang tu ada ke Damamsara Perdana. Kalau tak sure jugak, nanti aku sms no akak Mai hang..dia sexpert belah sana..hihi

jejaka said...

Ngah, Damansara Perdana located just after TV3/One Utama, further up keep left, first left turn to IKEA/The Curve/Tesco, you take 2nd left turn, near to tunnel Sg Penchala, you can see a lot of MK Land's project on your left side, go straight uphill until you reach shoplot, there you are!!! anything call me Dino - 0192099855

lanni said...

eleh...org dah bg direction dulu...
hihihi

ThisGunIsHeavy said...

ok.. tima kasih akak lanni ;) n bro dino..

Insya'allah kalo angah sesat nanti angah call..