Saturday, August 23, 2008

Selesai...

Alhamdulillah dah selesai dah sesi interview aku dlm minggu nie.. 1st interview hmm.. rasanya susah sikit kot.. pasal diorang cakap nie byk fieldwork.. and from my experience, aku hanya buat lab work jer.. it's ok.. aku tak kisah pun.. just trying my best and if i'm lucky enough, i can get the post..

2nd interview... the best.. aku memang suka.. pasal interviewer peramah.. n lagipun kalau aku dapat aku akan berpindah ker pinggir utan n duduk di Grik.. I like.. hopefully aku dapat la.. dah lama tak bond with nature nie.. lagipun kalau dapat, aku jadi pioneer utk research centre tu.. My hope are on the this job..

I've done my part.. it's up to God... Amin..

*Thanks to all yang tolong aku cari jalan ke Damansara Perdana.. Alhamdulillah.. it's help.. tak sesat langsung..!!
Thanks to Ciki for the miss call... really appreciate it..!! (^0^)v

P/S sore ciki amat kiut...!!!

4 comments:

Tatie Sharil said...

go go arja!
peeewitttt..

H said...

erk...
semena nye sabtu aritu kalu ciki beduet nak je ajak lepak subway.
kate pun dari dulu asik sebut2 subway kan?
hehe.

btw, sore ciki cam kekanak la arja.
huwaaaaaaaaaa....
ramai dah komen gitu.
:-<

ThisGunIsHeavy said...

kiut apa.. suka sangat...

takpe ciki.. next time jer la kita g subway ek..

H said...

hehe.
:">

baek la, baek la.
minggu nih ciki balek rantau.
haha.
tapi... tapi...
kat somban tu den tatau do nak poie memano tompek jang oi.
kompem sosek.
=))