Monday, August 4, 2008

Realiti..

Dulu aku tak sabar untuk tunggu hari esok..
Dulu aku lalui hariku dengan ceria..
Dulu aku sentiasa positif..

Kini aku malas nak tunggu hari esok..
Kini hari-hari aku rasa fed-up..
Kini serba-serbi tak kena..

Apa sudah jadi dengan aku nie..
Aku Bosan.. Aku Fed-up.. Tension tahap gaban..
Kalo boleh nak jer aku bagi notis 24 jam.. tapi..
Tak kan aku nak duk umah jer.. camner nak bayor bil..
Camner nak bayo duit Deceptibot...

ARGHH..... Tension.. Kusut.. Bosan ngan Sumitomo..!!!

*aku penah pikir biarla betul aku kena apendiks.. tak yah la aku g keje*

5 comments:

Tatie Sharil said...

esok pasti awak akan jumpe sesuatu yg buat awak nk tunggu hari esoknya pule. (:

percaye ah.
saye tak tipu pnye oh!

ThisGunIsHeavy said...

hmm... maybe..

Eamy said...

alamak
arja..da maken parah neh
meh sini meh


*hulur tgn

ThisGunIsHeavy said...

tima kasih eamy... i need that.. :S

H said...

hep! hep!
tak ske ayat last kaler merah2 tu.
mane bole mintak yang bukan2 gitu.
tabaek oke?

meh. meh.
ciki ade sini.
takmoh kusut2 oke?