Tuesday, May 27, 2008

Deceptibotku..


Kenapa wahai Deceptibotku... kenapa enko seakan-akan merajuk pada aku skunk ni.. kan aku dah tuka kasut baru enko.. kaler itam lagi.. tali perut enko pun aku dah tukar.. apa lagi yang tak cukup wahai Deceptibotku...

Adakah enko merajuk pasal aku g showroom nissan tempoh hari... Jangan risau wahai Deceptibotku.. aku pegi sana bukan untuk mencari pengganti enko.. tapi hanya menemankan si wak yang berkenan ngan grand livina.. ya.. walaupun aku ada mengusha latio impul yang besh giler tu.. tapi aku tetap akan bersamamu sampai bila..?? tu aku tak boleh janji.. tapi bukan dalam masa terdekat nie...

Wahai Deceptibotku.. jangan la enko merajuk n buat perangai yang bukan2 sekarang nie.. aku agak kesempitan sekarang nie... Tunggu la dulu ek... Nanti akan kutukarkan baju baru untuk enko.. akan kutukarkan peparu enko dengan K&N.. tapi bukan sekarang... bersabarlah wahai Deceptibotku....

Bersabarla.....

4 comments:

H said...

haih.
big butt pun dalam mode merajuk.
siot jek.
lepas rosak, rosak.
lepas rosak, rosak lagi.
aku tukar bebetul keta baru kang baru dia tau.
haih.
:-<

ThisGunIsHeavy said...

ntah la ciki.. mentang2 la duit kete dah nak abis dah...

dia buat perangai plak..

haih...

Eamy said...

arini jgn bancuh susu

langsung tabley makan

minum gune straw jek

saket giler

smlm xley tido

huhu

zie said...

Nie la dier bila lelaki ngan kereta nyer.

Tapi kan, bila kiter salah cakap dalam kereta kan, macam cakap nak tukar kereta baru kan, mesti kereta tuh akan tetiba la ada yang rosak la, pelik kan?