Wednesday, May 14, 2008

Gossip?

pagi tadi senior aku sampai jer.. terus pegi kat cubicle aku tanya soalan wajib..

'any gossip these past two days?'

hahahaha... macam biasa la.. aku pun story la sumer citer2 panas yang berlaku kat opis.. aku kat opis adalah orang yang paling mesra.. boleh klik dgn sumer org.. so, sumer berita2 panas yg berlaku kat opis tak kira di pihak management ataupun lab bio, lab formulation, animal nutrition sumer berada dlm tangan aku.. ntah kenapa diorang sumer suka bercerita kat aku... so, aku pun jadi la macam spongebob.. serap semua info yang ada... itu yang kalau senior aku tu cuti jer.. first thing dia cari adalah aku.. soalan nya... GOSSIP... muahahaha.. lawak gak aku rasa...

hari nie gak ada interview nak cari staff baru utk formulation chemistry.. macam2 jenis orang yg datang dan macam2 pe'el aku dengar dari senior aku... ada yang tak leh keje dlm lab lelama la.. tak leh berkerja dlm group la pasal tak reti nak communicate dgn org lain.. hai... macam2 la diorang nie.. kengkadang aku terpikir gak.. diorang nie ada buat research sendirik tak before g interview.. memang la elok kita berterus terang dlm interview.. tapi kena la bijak dalam membuat percaturan... ini, main belasah ikut sedap mulut jer... camner orang nak bagi keje.. ntah la.. agaknya zaman sekarang nie orang dah tak reti camner nak berpikir kot... or mungkin malas... ye... malas... malas takde obat... muahahaha

Petang tadi pukul 5.45 sharp.. aku belah dari opis... siap kata bye2 lagi kat sumer orang.. lantak korang la... yang aku tau.. aku tak yah nak tunggu lelama dlm opis tu... hahahaha... time aku belah tu... dengar masing2 kelam kabut mengemas meja... muahaha... terasa kepuasan yang amat mendalam dlm hati aku... dan tadi gak sumer org kat umah terperanjat n tanya kenapa awal hari ni... hahahaha..

3 comments:

H said...

gossip??
uuuuuuuuuuuuuuuuuuu...
ai laik!!!
=)
*makan pop corn laju2*

hah, ape lagi.
gossip ah cepat!
^.^v

ThisGunIsHeavy said...

muahahaha... kalau kita gossip pun ngan ciki pun, ciki tak tau pucuk pangkal dia...

H said...

haha.
cite dari A to Z.
:p