Tuesday, May 13, 2008

Weekend itu..

sebenarnya aku tak tau nak tulis apa... dah lama plak aku rasa aku tak update blog aku yang baru suam2 kuku nie..

Last weekend takde apa2 yang menarik berlaku... cam biasa jer... cuma agak hectic sikit trafic kat PD pasal ada beach party.. kalo tak silap aku freedom festival... apa yang freedomnya aku tak tau la... mungkin freedom untuk buat maksiat kot... hahahahaha... tapi memang ranggi gilos aweks2 n balaks2 time tu...

yang tak tahan tu aweks pakai baju putih without bra... hmmm i guess you get the picture la... maybe dresscode utk party tu kot... WITHOUT BRA..!! hahahaha... mungkin ada party buih sekali kot.. *sengih kat ciki* nasib baik aku tak gi... kang macam2 benda boleh terjojol... muahahaha

aku tak pegi pun party tu... rimas... aku tak tahan ngan crowded places... member2 aku la yang story kat aku... cambest tapi takut gak.. manala tau tiba2 tsunami plak melanda... wallahu'alam...

Hari ahad... aku lepak kat umah jer... buka FB 24 hours... pet fluff friends... hahahaha... tu jer la yang aku buat sehari suntuk... nak buat apa lagi kan... sen takde... so, duk umah besarkan perut, besarkan bontot... muahahaha..

2 comments:

H said...

ahah!
party2 jek sengeh kat ciki ek?
pandai ni.
:))

ThisGunIsHeavy said...

hehehe... bila nak buat house warming party?