Thursday, May 29, 2008

Merajuk.

Pagi ni on the way g keje, aku singgah kat worksyop.. tanya pasal deceptibot aku yang mula menunjukkan tanda2 aging nie... aku story la semua masalah yang timbul lately...

ok... you bawak.. i tengok apa problem..

oo... you punya clutch plate sudah abis woo..

sudah kena tukar...

berapa cost dia nak tukar nie..

ini kereta ah... kena angkat enjin oo..

itu barang baik punya 320... upah 180..

ini ah... kalau bikin manyak lama oo... kurang2 satu hari..

adus... aku dengar jer dah pening.. memang sah deceptibot aku nie merajuk ngan aku... alahai... payah betul kalo kete merajuk nie.. nak pujuk bukannya murah plak tu... sampai 5 rat nak kuar... adus.. adus..

Citer kat senior aku... dengan baik hatinye dia nak bagi aku pinjam 5 rat.. kata dia bulan2 bayor balik 1 rat.. aku cakap kat dia.. nanti aku pikirkan dulu...

isk... poning palo pakcik..!!

5 comments:

Eamy said...

menci r pinjam2 duit

sy xsuke

sb nnt kene byr gak

dia xmo kasi tros ke 5rat tu?

hahaha

ThisGunIsHeavy said...

hahaha... tu la pasal...

tapi tak pinjam pun... korek tabung dulu..

hehehehe

Rembo said...

guna kereta apa bro? Sampai 500 tuka clutch plate?

ThisGunIsHeavy said...

aku pun pelik gak.. tapi dia cakap kalo kete perodua memang cenggitu rega dia.. aku nie bukan la pandai sangat bab kete nie..

aku kena tipu ke rambo?

Rembo said...

xtau la. aritu ak mmg ada tuko clutch plate. tapi xde la sampai 500. Dalam 300 400 je.

Tapi, fyi, certain2 spare part perodua memang mahal.