Thursday, May 22, 2008

Konspirasi ke..

lately nie.. semua benda yang aku buat.. ada jer komen.. everything yg aku buat, serba tak kena di mata diorang.. everyone seems to blame me on everything.. adakah ini satu konspirasi utk men'down'kan emosi aku hingga aku pen down my resignation letter..?

Hmm... apa perlu aku buat... bertahan sampai aku dapat kerja baru.. atau lantak pi la kat depa tu.. mampuih hang la.. hang nak maki ka.. nak apa ka.. aku tak pedulik.. makali hamput semua.. muahahaha...

Ooo... konspirasi... konspirasi..

4 comments:

Eamy said...

tgh down ke?

meh sini meh

kite g beli pelangi

nak?

hehehehe

ThisGunIsHeavy said...

Nak beli kat mana tu?

Eamy said...

apesal gune msn?

pelik

apesal xgune ym?

pelik

apesal xleh nk add?

pelik

gunalah yahoo

pelik

hahahahahaha

ThisGunIsHeavy said...

oo.. ye ker.. nanti kita adjust ek..