Tuesday, May 6, 2008

Merah n Goldku...

Ari nie aku bz sesangat... banyak benda nak kena buat... repeat stability coil.. burning rate.. coil analysis.. argh... perut la manjang bebunyik... nak makan... budget tak cukup.. lagipun kerja banyak gilos... takpek nak kuar do.. nasib baik aku ada rokok... tak makan takpe... janji berasap...!!

Rupanya tak ke mana... belum pun sampai tengahari... dah kena pow...

rokok sebatang... aku terlupa beli la...

ok la.. baru sebatang...

kul 10.. aku hutang sebatang lagi... ok la...

kul 12.. 2 batang.. aku n si hakim... ok la...

kul 1.45... wei aku utang lagi 2 batang... guess dari India tu nak rokok plak...

adus... boleh ke tahan sampai petang nie... tinggal 4 batang jer dlm kotak...

Apa nak buat... dah nasib badan...

2 comments:

H said...

merokok membahaya kan kesihatan.
sile berenti.
:)

ThisGunIsHeavy said...

kita tunggu ciki... sama2 berenti nak?