Monday, May 5, 2008

Monday Blues

Aduh... malas betul aku ari nie nak buat keje.. takde mood lak..
Dah la separyh hari mencari sample 3 taun lepas.. ntah mana bebudak lab Bio nie letak ntah.. alih2 kitorang plak yang kena carik.. aduh... leceh betul la...

Nak kuar lunch... malas.. lagipun budget dah lari... kena la ikat perut bulan nie... tapi ok gak.. boleh la kempis sikit keboroian aku tu... muahahahaha...

Dalam tengah memalaskan diri aku nie... tetiba jer...

Faread..!! call...

Ah sudah... apahal lak nie.. pantang nak rileks sikit..

Hallo...

Faread.. mana ha itu precision valve ACRL untuk WBA tu..

Haiya.. ini amoi ha... sumer menda nak tanya aku... susah betul la... kalo aku mati esok.. agaknya kena tanya gak la aku kat kubo..

Hahaha... sample yang 3 taun lepas dah jumpa... big boss yg simpan... apa da... simpan barang orang pastu tak inform... berpeluh ketiak org carik... hampeh tul...

Isk... nak gi pegi tunjuk tempat valve jap kat amoi Lee Lee..

4 comments:

H said...

nampak sangat le kamu yang tau memacam dipade orang laen.
sebab tu dia tanye kamu.
apada arja...
haha.
:)

bajet lari?
same la.
dah beli katel.
yippie!!
^.^v

ThisGunIsHeavy said...

muahahaha.... susah gak jadi seorang yg bernama faread nie... hehehehe

Huih... dalam senyap2 dah ada katil baru dah... hebat..!!

H said...

well, u know me...
^.^v

eleh, beli katel tu pun tepakse mengemis pade kakak2.
hahaha...
*tunjuk si big butt*
abih duet den kek dio yo.
ampeh boto minatang tu.
haih.
:-<

ThisGunIsHeavy said...

jangan cakap macam tu ciki... kang merajuk lagi si big butt tu kang...