Monday, May 5, 2008

Si Cupid

Tengah aku sedap2 hisap rokok kat luar tadi... tiba2 datang HR manager aku... eh.. setau aku perokok tegar kat sumitomo nie cuma 3 orang jer.. n si sudin ni x termasuk langsung dalam golongan tak sayang nyawa nie..

hmm.. apahal la pulaknyer nie...

Tetiba... umur enko skunk berapa?

Ha..!! apahal plak nie...

enko lahir taun berapa?

aku pun cakap la yg umur aku 30 nak masuk 31.. taun 77..

ooo... bukan apa.. kawan orang umah aku tu.. dia cikgu ada master.. belum kawen lagi.. tgh mencari.. so, aku ingat enko pun belum kawen lagi.. so, aku ingat nak kenalkan kat enko... dia baik orangnya.. kira ok la serba serbi.. orang kedah...

Ah.. sudah... satu lagi cupid yang cuba ingin mengegarkan hati aku... aku senyap jer.. malas nak jawap...

Habis rokok... aku hisap lagi sebatang... aku bukannya memilih sangat... tapi aku masih belum bersedia lagi... hati nie still belum pulih sepenuhnya... bukan sudin jer yang jadi cupid... dah ramai dah yang cuba menjadi cupid sambilan.. tapi aku still belum bersedia.. belum bersedia untuk bercouple.. belum bersedia untuk terluka lagi...

Insya'allah... esok lusa mungkin terbukak kot hati aku yang penuh ngan plaster nie... buat masa nie.. biarla aku bersendiri lagi...

2 comments:

H said...

huhu.
kadang sendiri tu lagi bagus.
tenang sket jiwa.
*tunjal pale sendiri*
eh, ye ke?
:)

ThisGunIsHeavy said...

muahahaha...!! no comment..!! ;p